ddrverzamelaars.123forum.nl forum index ddrverzamelaars.123forum.nl
Dit is een forum om verzamelaars van DDR artikelen dichter bij elkaar te brengen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Spammers

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    ddrverzamelaars.123forum.nl forum index -> Mededelingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
frank
Site Admin

BerichtGeplaatst: do jan 06, 2011 5:46 pm    Onderwerp: Spammers Reageer met quote

Beste mensen,

regelmatig komen er in eens (vaan Engelstalige) berichten op het forum met linken naar obscure websites. Klik hier niet op!
Ik doe mijn best om deze berichten te verwijderen en de mensen van het forum te knikkeren.
Het zou fijn zijn als jullie mij op de hoogte stellen (via een PB) als je zo'n bericht ziet.
Ook zou ik graag iemand de mogelijkheid geven om samen met mij een deel van het beheer te doen. Het kost weinig tijd, maar twee zien er meer dan geen.

Groetjes,

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
frank
Site Admin

BerichtGeplaatst: vr jan 28, 2011 8:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In de strijd tegen de spammers en om de forumbeveiliging te verbeteren heeft onze Genosse Erich H. aangeboden te helpen. Hij is dan ook (hoe kan het anders) toegetreden tot het ZK van dit forum. Zijn er problemen met het een ander kunnen jullie dan naast mij, ook bij hem terecht.
Ik wil hem in ieder geval erg bedanken voor zijn hulp!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Genosse Erich
Site Admin

BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 10:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, omdat ik me zeer erger aan het aantal spammers en omdat Frank nog iemand zocht die mee wil helpen om een aantal beheerderstaken uit te voeren heb ik "ja" gezegd op de vraag van Frank.

Ik kijk hier minimaal ťťn keer per dag of zich er nog onregelmatigheden hebben voorgedaan en zal, zo mogelijk, deze herstellen. Mochten er vragen of opmerkingen zijn, laat dit dan middels een PB weten of meldt het in de "shoutbox" onderaan.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    ddrverzamelaars.123forum.nl forum index -> Mededelingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: