ddrverzamelaars.123forum.nl forum index ddrverzamelaars.123forum.nl
Dit is een forum om verzamelaars van DDR artikelen dichter bij elkaar te brengen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Mededeling

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    ddrverzamelaars.123forum.nl forum index -> Mededelingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
AIT

BerichtGeplaatst: do mrt 01, 2012 5:28 pm    Onderwerp: Mededeling Reageer met quote

“im Grenzgebiet, den 1.3.2012”

Beste Genossen und Genossinnen,

Dit wordt één van m’n laatste bijdragen aan dit Forum; uw aller Karl Eduard gaat eind van deze maand met “pensioen” !
Een bericht over de Oost-Europadag 2012 in Dalfsen zal m’n laatste artikel worden.
Na enige jaren een actieve bijdrage te hebben geleverd aan dit
Forum is voor mij nu, na ampele overweging, de tijd gekomen er mee te stoppen.

Het is reeds meer dan 20 jaar geleden dat de DDR is “verdwenen “ en tot geschiedenis verworden is. En uiteindelijk is dat ook de plek waar zij behoort, één en ander ter lering en bestudering voor en door komende generaties.
De geschiedenis zal uiteindelijk een afgewogen oordeel kunnen (en moeten) vellen over die merkwaardige ca. 40 jaren Duits-Duitse geschiedenis. Ik ben hoopvol gestemd dat dit er ook gaat komen

Zelfs m’n alter ego heeft erbij geleerd “Niemand darf im Alleinbesitz der Macht sein (Karl Eduard von Schnitzler, na 1989 !). Eerste resultaat is er derhalve reeds. Een veelbelovend begin.

Dit is een Forum voor verzamelaars van DDR-attributen. Ik ben op het punt gekomen min of meer te stoppen met het verzamelen van DDR-spullen.
De Postzegels zijn compleet, de afleveringen van de Polizei-ruf 110 bijna volledig, ik heb voldoende interessante boeken en natuurlijk Karl Eduard, het Trabantje. Op een bepaald moment is het dan ook wel genoeg.
Daarnaast zijn m’n motivatie en inspiratie om met dit forum door te gaan
de laatste tijd sterk afgenomen.

Ik dank iedereen voor z’n reacties en bijdragen en wens allen voor de
toekomst veel geluk…und Gute Fahrt mit Trabant !

“Karl Eduard”

Laatst aangepast door AIT op do mrt 01, 2012 8:06 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Volkspolizei

BerichtGeplaatst: do mrt 01, 2012 5:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Buitengewoon jammer dat je het forum gaat verlaten.
Hopelijk blijf je ons nog wel eens verwennen met foto's van de uitjes met Karl Eduard!
Het ga je goed!
Genosse Erich
Site Admin

BerichtGeplaatst: do mrt 01, 2012 7:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik schrik hier een beetje van en vind het zeer jammer dat je het forum gaat verlaten....

Alle goeds voor de toekomst toegewenst!!!
Site Admin

BerichtGeplaatst: di mrt 06, 2012 1:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ontzettend jammer dat je gaat stoppen. Ik heb jouw bijdragen altijd erg plezierig gevonden! Hopelijk ontmoeten we elkaar eens op een of ander treffen! Bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Asjemenou

BerichtGeplaatst: do mrt 15, 2012 12:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inderdaad jammer dat je dit forum gaat verlaten. Je bijdrage aan dit forum heb ik altijd erg gewaardeerd. Daar aan toegevoegd de mooie foto's die ik heb mogen maken van je Trabant voor het Twentse Welle museum in Enschede. Onvergetelijk en voor altijd vastgelegd.
Op één punt moet ik je enigszins tegenspreken. En dat is dat ik betwijfel of dat je ooit echt zult kunnen stoppen met het verzamelen van DDR spullen. De interesse zal toch immers altijd blijven bestaan.
Wellicht spreken of zien we elkaar nog eens. In ieder geval, het gaat je goed.
Naar boven
AIT

BerichtGeplaatst: do mrt 15, 2012 6:54 pm    Onderwerp: Danke schön..! Reageer met quote

Beste "Forum-Vrinden",

allereerst hartelijk voor alle waardering, zoals verwoord in jullie reacties op m'n mededeling inzake m'n aanstaande "pensionering".
En om maar meteen Genosse Asjemenou "van repliek te dienen", natuurlijk is het niet zo dat de DDR totaal uit mijn "Gedächtniss" verdwijnt.
De postzegels, DvD's van Polizeiruf 110 en de Trabant blijven.

Maar het verder verzamelen van boeken, attributen e.d., daar stop ik nu wel mee. Immers, ik wil niet, zoals Genosse Volkspolizei, voor de derde keer m'n huis (-moeten-) gaan uitbreiden...( haha).

Overigens ben ik, in het kader van m'n Pensionering en de komende Oost-europa-dag, door een Duitse krant geinterviewd. Alhoewel het artikel mogelijk pas eind maartt wordt geplaatst heb ik een proefdruk ontvangen die ik, alleen en uitsluitend voor dit Forum (was ook een eis van mij !), mag plaatsen.
Zoals eerder gezegd, een reportage over de Oost-europa-dag is zo ongeveer m'n laatste visuele bijdrage en wellicht kan dit interview dan gezien worden als een laatste spirituele bijdrage ???

groeten, uw aller Karl Eduard

PS: a.u.b. interview niet elders gebruiken (heb dit ook toegezegd aan de
krant)

ps2: interview staat onder hoofdstuk : Nieuws
Naar boven
Genosse Erich
Site Admin

BerichtGeplaatst: za apr 28, 2012 12:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Interessant. Bedankt.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    ddrverzamelaars.123forum.nl forum index -> Mededelingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: