ddrverzamelaars.123forum.nl forum index ddrverzamelaars.123forum.nl
Dit is een forum om verzamelaars van DDR artikelen dichter bij elkaar te brengen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Algemeen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    ddrverzamelaars.123forum.nl forum index -> Webadressen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
frank
Site Admin

BerichtGeplaatst: wo mei 14, 2008 4:05 pm    Onderwerp: Algemeen Reageer met quote

UIteraard mag hier mijn eigen website niet ontbreken: http://members.home.nl/frankstoffer/
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Trabantman601

BerichtGeplaatst: zo mei 25, 2008 9:17 pm    Onderwerp: DDR Webadres Reageer met quote

Het mijn natuurlijk ook niet,

http://www.ifaservicezuid.nl
michiel

BerichtGeplaatst: wo mei 28, 2008 2:34 pm    Onderwerp: Algemeen Reageer met quote

een zeer uitgebreide duitse site over de DDR:

http://www.ddr-im-www.de/
Naar boven
AIT

BerichtGeplaatst: wo okt 22, 2008 1:34 pm    Onderwerp: Neues Deutschland Reageer met quote

www.nd-online.de

De -online- voorzetting van Neues Deutschland.
Afgezien van de inhoud van de krant is voor de DDR-verzamelaar vooral de shop interessant omdat daar op allerlei DDR-gebied artikelen worden aangeboden; boeken, CD's, DVD's etc; ook historisch interessante films e.d.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Alfred Sandbergen

BerichtGeplaatst: di okt 28, 2008 12:09 am    Onderwerp: neues deutschland Reageer met quote

Ik wist niet dat deze krant nog bestond ik ben blij van wel in
de DDR kocht ik de krant altijd ik heb er nog een paar bewaard!!!!
Naar boven
AIT

BerichtGeplaatst: di okt 28, 2008 10:16 am    Onderwerp: Neues Deutschland Reageer met quote

Zelf heb ik ook nog diverse oude DDR-kranten; altijd aardig om nog eens in te zien, vooral ook om het bijzondere Oost-Duitse-Taalgebruik (veel bijzinnen; daarom vaak ook moeilijk leesbaar).
Neues Deutschland heeft zich nu opgeworpen als de krant van de "Linkspartei", welke is voortgekomen uit de PDS en de WASW (of WAGW; laatste naam niet helemal zeker, het betreft een -west-Duitse afsplitsing van de SPD, veelal in de SPD teleurgestelde Vaksbondsleden die een eigen partij hadden opgericht).

gr. Karl Eduard
Naar boven
frank
Site Admin

BerichtGeplaatst: di okt 28, 2008 5:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

als ik hem zie liggen in Duitsland koop ik hem elke keer. Het geeft een totaal andere blik op de wereld en ze hebben ook heel ander nieuws dan de reguliere media.
Naar boven
Alfred Sandbergen

BerichtGeplaatst: za nov 01, 2008 5:30 pm    Onderwerp: neues deutschland Reageer met quote

Dat ben ik geheel met je eens Frank!!!!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    ddrverzamelaars.123forum.nl forum index -> Webadressen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: